1- چگونه ثبت نام کنم؟

جواب: این عمل به دو صورت امکان پذیر است:
1. ثبت نام با ربات تلگرامی :
با کلیک روی این لینک وارد ربات تلگرامی شوید و به آسانی ثبت نام کنید
ثبت نام تلگرامی
آدرس ربات : @onlinehokmbot

2.ثبت نام از طریق سایت :
در صفحه ی ورود به بازی ، کلید "عضو نیستید ؟ ثبت نام کنید " را بزنید یا روی لینک زیر کلیک کنید :
ورود به سایت
سپس گزینه ی حساب تلگرام ندارم را انتخاب کنید ؛ اگر مایل هستید با ایمیل ثبت نام کنید ، فقط فیلد ایمیل را پر کنید و اگر مایل هستید با شماره تلفن همراهتان ثبت نام کنید ، فقط فیلد شماره ی تلفن همراه را پر کنید و محله ی بعد را بزنید و مراحل را ادامه بدهید .

2- گذرواژه ی خودرا فراموش کرده ام ؛ چگونه آن را پیدا کنم ؟

جواب:
1. اگر با ربات ثبت نام کرده اید ، گزینه ی "فراموشی یا تغییر گذرواژه " را بزنید . سپس ربات نام کاربریتان را به شما نمایش میدهد و از شما میخواهد یک گذرواژه ی جدید برای خود انتخاب کنید ؛ آنگاه پس از وارد کردن گذرواژه ی جدید توسط شما ، ربات پاسخ می دهد "گذرواژه ی شما تغییر کرد " .
2. در صفحه ی ورود به بازی ، گزینه ی " اطلاعات ورود خودرا فراموش کرده ام " رو بزنید . یک لینک در مرورگر برایتان باز می شود ؛ اگر با شماره تلفن ثبت نام کرده اید ، فیلد شماره ی تلفن همراه را (به صورت لاتین) و اگر با ایمیل ثبت نام کرده اید ، فیلد آدرس ایمیل را پر کنید . سپس محتوای تصویر را در فیلد مربوطه وارد کنید و مرحله ی بعد را بزنید . در مرحله ی بعد ، نام کاربری شما نمایش داده می شود و همزمان یک کد به صورت پیامک دریافت میکنید .(ممکن است کمی طول بکشد) کد دریافتی را در در فیلد "کد بازیابی گذرواژه" وارد کنید و مرحله ی بعدی را بزنید. در این مرحله یک گذرواژه ی جدید برای خود انتخاب کنید و مجددا آن را وارد کنید و تغییر گذرواژه را بزنید . در مرحله ی آخر ، پیام "گذرواژه با موفقیت تغییر یافت را دریافت می کنید .
***لازم به ذکر است برای بازیابی گذرواژه حتما باید شماره تلفن همراه یا ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید ، در دسترس باشد و گرنه امکان بازگرداندن آن گذرواژه وجود ندارد .

3- چگونه گذرواژه ام را تغییر بدهم ؟

جواب:
1.اگر با ربات ثبت نام کرده اید ، گزینه ی "فراموشی یا تغییر گذرواژه " را بزنید . سپس ربات نام کاربریتان را به شما نمایش میدهد و از شما میخواهد یک گذرواژه ی جدید برای خود انتخاب کنید ؛ آنگاه پس از وارد کردن گذرواژه ی جدید توسط شما ، ربات پاسخ می دهد "گذرواژه ی شما تغییر کرد " .
2. داخل بازی ، گزینه ی منو را انتخاب و بعد از آن داخل منو ، گزینه ها را انتخاب کنبد و بعد ویرایش پروفایل را بزنید . سپس در آن صفحه گزینه ی "ورود به بخش تغییر گذزواژه" را بزنید و به راحتی گذرواژه ی خودرا تغییر دهید .

4- چرا من تحریم شدم؟

جواب: تحریم ها معمولا به دلیل فحاشی صورت م یگیره. ولی اگر نسبت به تحریمتان اعتراض دارید ، با استفاده از لینک زیر به یکی از ناظرین ویژه درخواست پشتیبانی بزنید و اگر جواب قانع کننده دریافت نکردید به مدیر بازی درخواست پشتیبانی بزنید و شماره درخواست پشتیبانی ای که به ناطر ویژه زدید را نیز ذکر کنید:
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

5- اعضای ویژه از چه امکاناتی برخوردار هستند؟

جواب:
- قرار دادن تصویر برای پروفایل
- مشاهده ی لیست اتاق هایی که دوستان خود در آن حضور دارند.
- پخش موزیک در اتاق های گفتگوی عمومی (فقط از طریق نسخه ویندوز بازی)
- ایجاد گفتگوی خصوصی با دیگران
- استفاده از متن رنگی در گفتگو ها
- استفاده از شکلک های بازی
- ارسال پیام آفلاین برای دیگر بایکنان
- تغییر یار قبل از شروع بازی
- ورود به اتاق های گفتگوی عمومی
- انتخاب نام دلخواه برای اتاق ها
- فعال کردن سرس و نرس و تک نرس در قوانین اتاق
- فعال کردن گزینه تقلب در قوانین اتاق
- دعوت کردن دیگران به اتاق بازی
- تماشای اتاق دیگران
- تغییر نام مستعار
- دریافت امتیاز بیشتر در پایان هر بازی

6- عضویت ویژه خریده ام ولی فعال نشده. چرا؟

جواب: بعد از پرداخت حتما باید گزینه ی تکمیل خرید را بزنید و به سایت حکم آنلاین انتقال داده شوید و شماره فاکتور دریافت کنید. در غیر اینصورت مبلغ به حساب شما برگشت داده خواهد شد. در این حالت می توانید دوباره نسبت به پرداخت اقدام کنید. اگر مبلغ بعد از 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد به پشتیبانی حکم آنلاین در تلگرام یا واتس اپ پیام بدهید.

7- من اشتباها به جای عضویت ویژه ، امتیاز دوبل خرید کرده ام . آیا میتوان تبدیل کرد؟

جواب: خیر امکان تبدیل امتیاز دوبل وجود ندارد .

8- من اشتباها به جای امتیاز دوبل ، عضویت ویژه خرید کرده ام . آیا میتوان تبدیل کرد؟

جواب: بله امکان تبدیل وجود دارد . با استفاده از لینک زیر به مدیر درخواست پشتیبانی بزنید تا برایتان تبدیل کنند.
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

9- من اشتباها به جای امتیاز دوبل ، حمایت مالی پرداخت کرده ام . آیا میتوان تبدیل کرد؟

جواب: بله امکان تبدیل وجود دارد . با استفاده از لینک زیر به مدیر درخواست پشتیبانی بزنید تا برایتان تبدیل کنند.
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

10- آیا بازی را ربات امتیاز دارد؟

جواب: بله دارد

11- چگونه پروفایل خود را ویرایش کنم؟

جواب: کار دو راه وجود دارد :
1- ویرایش پروفایل از طریق سایت: برای این کار به این لینک مراجعه کنید :
ورود به سایت برای ویرایش پروفایل
یا از داخل بازی گزینه ی منو -> گزینه ها-> ویرایش پروفایل را بزنید.
2- ویرایش پروفایل از طریق ربات تلگرام :
برای این کار به ربات تلگرامی حکم آنلاین پیام بدهید @onlinehokmbot

12- نام کاربری ام را چگونه تغییر دهم؟

جواب: با مراجعه به بخش ویرایش پروفایل، وارد قسمت تغییر نام کاربری شوید و مراحل تغییر نام کاربری را با دقت و به صورت کامل طی کنید. (تغییر نام کاربری برای بار اول رایگان است) اما اگر برای بار دوم یا چندم است، ابتدا باید در صفحه‌ی خرید عضویت ویژه، گزینه ی " فعال کردن تغییر نام کاربری " را انتخاب کرده وهزینه ی آن را پرداخت کنید ، سپس نام کاربری خود را تغییر دهید.
در هنگام تغییر نام کاربری حتما باید شماره همراه یا ایمیل ثبت شده روی اکانتتون را وارد کنید

13- آیا امکان حذف "نام کاربری های قبلی" از پروفایل وجود دارد؟

جواب: بله ولی هزینه ی این کار 20 هزار تومان می باشد. این مبلغ را به عنوان حمایت مالی می توانید پرداخت کنید. بعد از پرداخت با استفاده از لینک زیر درخواست پشتیبانی بزنید و درخواست حذف نام کاربری قبلی را برای خود ثبت کنید :
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

14- چگونه نام کاربری ام را از لیست دوستان بقیه پاک کنم؟

جواب: از راه منو-> گزینه ها -> ویرایش پروفایل ، این کار انجام پذیر است.

15- چرا ناظرین به خاطر پارتی بازی از تخلف دوستانشان می گذرند و با آنها برخورد نمی کنند؟

جواب: ناظرین حق چنین کاری را ندارند. در صورت مشاهده ی چنین رفتاری باید نام کاربری متخلف و ناظر مربوطه را به همراه تاریخ و ساعت تقریبی و با ذکر نوع تخلف، به صورت درخواست پشتیبانی به ناظرین ویژه یا مدیر بازی گزارش کنید.
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

16- من از ناظرین شکایت دارم. چه کنم؟

جواب: اگر از ناظرین شکایتی دارید ، باید با استفاده از لینک زیر ، به ناظرین ویژه درخواست پشتیبانی بزنید و موضوع را برایشان توضیح بدهید ، و همچنین اگر از ناظرین ویژه شکایت دارید به مدیر درخواست پشتیبانی بزنید .
ورود به سایت برای ثبت درخواست پشتیبانی

17- یک نفر در پیام های آفلاین/ خصوصی به من توهین کرده است . چه کنم ؟ چگونه از او شکایت کنم ؟

جواب: پیام های آفلاین و خصوصی مورد بررسی قرار نمی گیرند. با چشم پوشی از او می توانید او را از ارسال پیام به خود محروم کنید.

18- چگونه از یک نفر چشم پوشی کنم؟

جواب: ابتدا یک گفتگوی خصوصی با او ایجاد کنید و سپس از طریق منو، گزینه چشم پوشی را انتخاب کنید.

19- چگونه گزارش یک نفر را در بازی بدهم؟

جواب: روی اسم فرد ضربه بزنید (راست کلیک کنید) ، و گزینه ی گزارش را انتخاب کنید . اگر فرد متخلف تماشاچی اتاق است ، روی اسم یک نفر دیگر ضربه بزنید ، گزارش را انتخاب کنید و نام متخلف را وارد کنید .

20- چرا بازی پیام قطع ارتباط با سرور را میدهد ؟

جواب: ارتباط اینترنت شما از کیفیت پایینی برخوردار است. می توانید در پروفایلتان آخرین کیفیت اتصال به اینترنت خود را چک کنید.
*اگر فیلترشکن روشن روی گوشی یا سیستم خود دارید ، موقع بازی خاموش کنید.

21- آیا آموزش بازی دارید/چگونه بازی کنیم؟

جواب: آموزش بازی نداریم ؛ اما تنها راهنمایی اولیه این هست که یا وارد اتاق هایی که بقیه ی کاربران ساخته اند بشوید و بازی کنید ، یا خودتان اتاق جدید بسازید و وقتی پرشد اعلام آمادگی کرده و بازی را شروع کنید .

22- آیا بازی نسخه ی ios دارد ؟

جواب: نسخه ios بازی در حال ساخت است. و تا چند ماه دیکه منتشر می شود.

23- میخواهم ایمیل یا شماره ام که روی اکانتم ثبت شده را تغییر بدهم ؛ چگونه این کاررا انجام بدهم ؟

جواب: با شماره ای که روی اکانتتان ثبت شده یک پیامک به شماره ی حکم آنلاین (30008810202020) ارسال کنید و درخواست خود را به همراه نام کاربری، گذرواژه، و شماره ی جدید ارسال کنید. این کار را با ارسال ایمیل از ادرس ایمیلی که روی اکانت شما ثبت شده به آدرس ایمیل حکم آنلاین (admin@onlinehokm.ir) نیز می توانید انجام دهید.

24- چگونه داخل لیگ شرکت کنم؟

جواب: شرکت در لیگ احتیاجی به ثبت نام ندارد و به طور خودکار داخل لیگ شرکت داده می شوید . فقط باید سعی کنید امتیاز بیشتر تا قبل از پایان لیگ کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه کنید :
لیگ فصلی

25- چگونه پیام های آفلاین را حذف کنم ؟

جواب: از راه منو ، گزینه ها ، ویرایش پروفایل قابل حذف است .

26- چگونه حساب کاربری خودرا حذف کنیم ؟

جواب: امکان حذف اکانت در حکم آنلاین وجود ندارد .

27- چگونه پیام های آفلاین را حذف کنم ؟

جواب: از راه منو ، گزینه ها ، ویرایش پروفایر قابل حذف است .